Продакт-менеджер (Київ)
Основні вимоги: ВО (маркетинг або технічне - бажано электро- світлотехніка), ДР більше 2-х років на аналогічній посаді. Бажане знання продукції, основних постачальників (конкурентів), каналів збуту і методи просування продукції. Навички просування продукції в різних каналах, уміння аналізувати ефективність просування.
Обов'язки:
1) формування оптимальної асортиментної і цінової політики продуктової групи; ;
2) формування і контроль реалізації політики просування продуктової групи каналами збуту;
3) підвищення ефективності продуктової групи;
4) пропозиції з поліпшення умов праці і оптимізації процесу обробки замовлень.
Умови роботи : Велика національна компанія, ЗП = ставка+%, компенсація моб. зв'язку, бензину, амортизації, оплачувана відпустка, лікарняні.
Контактна особа: Юлія, (066) 262-22-40
Обов'язки:
1) формування оптимальної асортиментної і цінової політики продуктової групи; ;
2) формування і контроль реалізації політики просування продуктової групи каналами збуту;
3) підвищення ефективності продуктової групи;
4) пропозиції з поліпшення умов праці і оптимізації процесу обробки замовлень.
Умови роботи : Велика національна компанія, ЗП = ставка+%, компенсація моб. зв'язку, бензину, амортизації, оплачувана відпустка, лікарняні.
Контактна особа: Юлія, (066) 262-22-40